elveda ROMEO
Alt Baslik
O tam bi salaktı,ömrümde hiç bu kadar aşık olunası bi salak görmemiştim.

Burası Mersin’de “KIZ KALESİ”.Dediğim gibi geziyorum biraz Sakaryadan Mersine gelmek ne kadar mantıklı bir fikirmiş böyle.Fotoğrafı ben çektim tabiki.. Arkadaşlar manzara harika. Gidin görün derim.Yine sizIerIe Mersinde gezilecek yerleri ve fotoğraflarını paylaşmayı düşünüyorum. Umarım paylaşımlarım hoşunuza gider.:)

Öncelikle bazı şeylerin farkında olmak gerekir vesselam mesela,mutlu olmak için doğmadık.

01.05.14

Mersin’den merhaba,

Üniversitedesin ve geriye baktığında hatırlamak istediğin bir şeylerin kalmasını istiyorsun.O zaman bir arkadaşını al ve bir yerleri gez.Neresi olduğu pek önemli değil yeterki mutlu olun ve eğlenin :)

elvedaromeo:

3 yıl önce 11 yaşında olan kardeşim ben üniversiteyi kazanıp gıderken bunu yazıp bilgisayarıma kaydetmişti.

seni seviyorum ablacım.

elvedaromeo:

Çİkolata yoktu :)

elvedaromeo

DANCE ME TO THE END OF LOVE!
En korkuncuda bu;

HİÇBİR ŞEY DEĞİŞMEYECEK!